The smart Trick of ایران چارتر That No One is Discussing

Wiki Article

راستی، اصلا فرقی نمی‌کند که بلیط هواپیما خارجی می‌گیرید یا داخلی؛ برای خرید بلیط هواپیما از علی‌بابا و پرداخت وجه آن می‌توانید از کارت‌های بانکی عضو شتاب استفاده کنید و نیازی به کارت اعتباری خارجی و ارز ندارید.

بلیط ارزان هواپیما زمانی پدیدار می‌شود که پرواز کافی برای مقصد مورد نظر وجود داشته باشد اما تقاضا برای سفر به اون مقصد کم باشد.

هر آنچه برای یک سفر خارجی دلچسب نیاز داری را از دریافت ویزا و خرید بیمه مسافرتی تا رزرو هتل، از فلایتیو تهیه کنید.

ایرلاین های پروازی به انواع مختلفی دسته بندی می شوند و هریک از آنها ممکن است میزان خدمات متفاوتی نسبت به یکدیگر داشته باشند‌. در کشور ایران بیش از ۲۱ ایرلاین فعالیت می کنند که هریک به نقاط مختلف ایران و جهان پرواز ارائه کرده اند. برای انتخاب ایرلاین هواپیمایی ابتدا بهتر است اطلاعاتی در رابطه با بهترین ها داشته باشید. ایران ایر به عنوان مشهورترین و اولین شرکت هواپیمایی ایران شناخته می شود که در زمینه های مختلف فعالیت کرده و خدمات مناسبی به مسافران ارائه می کند‌ ماهان ایرلاینی خصوصی است که فعالیت خود را به بهترین شکل آغاز کرده و توانست در مدت زمان کوتاهی به محبوبیت برسد.

یکی دیگر از مزایای خرید بلیط در فلای‌تودی، امکان استرداد اینترنتی بلیط هواپیما است. چنانچه پس از خرید قصد داشتید پرواز خود را کنسل یا تاریخ سفر را تغییر دهید، می‌توانید به‌صورت آنلاین درخواست استرداد بلیط را ثبت کنید.

بلیط هواپیما چارتر تفاوت هایی اساسی با بلیط سیستمی دارد و اصلی ترین دلیل تفاوت در آنها زمان رزرو و میزان قیمت است. بلیط چارتر به نوعی از بلیط های هواپیما گفته می شود که توسط شرکت های چارتر کننده به صورت عمده خریداری شده و تک تک به فروش می رسند. این شرکت ها از ایرلاین های پروازی تخفیف دریافت می کنند اما بلیط های چارتر را با قیمتی گران تر عرضه خواهند کرد تا بتوانند از این طریق سود کرده باشند اما در مواقعی که میزان درخواست برای خرید بلیط هواپیما کم باشد مجبور به کاهش میزان قیمت خواهند شد و این کاهش قیمت حتی می تواند به ۶۰ درصد نیز برسد.

مزیت بلیط‌های سیستمی این است که بر خلاف بلیط‌های چارتر که تنها در مسیرهای پرتردد هوایی به فروش می‌رسند، به صورت منظم برای تمامی مسیرهای پروازی موجود هستند.

بعد از خرید آنلاین بلیط هواپیما چطور می‌توانم بلیطم را دریافت کنم؟

سامانه فروش آنلاین بلیط داخلی فلای‌تودی برای تمامی شهرهای ایران که دارای فرودگاه هستند، فعال است. به‌این‌ترتیب، قصد سفر به هر نقطه از ایران را داشته باشید، می‌توانید رزرو بلیط داخلی خود را از بهترین سایت خرید بلیط ارزان هواپیما انجام دهید.

کیش مشهد ارومیه شیراز زاهدان مشهد ارومیه شیراز زاهدان

و یا آسان ترین راه را انتخاب کنید؛ خرید آنلاین بلیط هواپیما . سایت های مانند راهیتو امکان خرید آنلاین بلیط هواپیما را در اختیارتان می گذارند.

این سوال‌ها می‌تواند سوال‌هایی کلیدی باشند و وقتی جواب‌شان را فهمیدیم نفسی از سر راحتی بکشیم و بدون دغدغه پرواز کنیم.

برای خرید بلیط لحظه آخری چارتر نیز می‌توانید از چند هفته قبل تا یکی، دو روز مانده به سفر اقدام کنید.

همچنین اگر تعداد شما بیش از ۹ نفر است، نیازی به رزرو پرواز خارجی به صورت تک‌به‌تک ندارید؛ به راحتی می‌توانید یک درخواست گروهی بدهید تا بلیط تمام افراد به بلیط هواپیما صورت یک‌جا برای شما صادر شود.

Report this wiki page